عايز تعمل فى مين كده(مديرك -مراتك -جارك -صاحبك سلفته ومردش الفلوس)


هناك تعليق واحد:

محمود يقول...

انا مضايق انا بكره اصحابى جدا وعايز اموتهم واحد واحد سعدونى والنبى