محسبكم السيد حديد


سيداتي و ساداتي
***
محسوبكم السيد حديد

مرشح السُلطة الجديد

كنت ساعي بريد زمان عند الوزير

يمكن صغير او حقيربس لازم للنوايه اي زير

قلت يمكن انا كمان وسط الهوجه ألحق مكان

ابقي عضو ف برلمان وأهي جت اوام الإنتخابات

بعد ماللي عارفه ماتبس من غير همهمات

انا مرشحكوا الجديد دستوري راح يكون مريح

شاركوني بالرأي الصريح

لو قتيل او جريح اوعي تنسي ان انا سيد

بالسياسه خد قرارك بالدلفري

راح اجيلك جوه دارك

فى المقالات والخطب

هابقى اجدع من مبارك

بالسياسه

راح تشوف فن الاداره

الشباب هاتعوم وتغرق

وبدايه العصر الجديد

محسوبكم السيد حديد

كله برضه هايبقي نايم فى البليلة

وهاتعمل ايه مانت زيي مالكش حيلة

خللي لياليك الطويله تدعيلي بالعمر المديد

انا مرشحكوا الجديد

سيد حديد
السكن والاكل كله مافيش مشاكل

ولواتزنقت قوللي هات الرغيف قد الجمل وكله ياكل

الله يخلي الهرمونات

و العماير الجديده والقديمه حاهدهاوحاتسكنوا فى البلاعات

سيداتي وا ساداتي

رشحوا سيد حديد

حتلاقونى فى إيديكوا

من إيد لايد

محسبكم السيد حديد

هناك تعليقان (2):

ahmed saker يقول...

السلام عليكم و رحمة الله و بركاته
شعرك جميل يا محسوبنا السيد حديد
بس براحة علينا شوية لان الحديد غلي قوي
اتمني لك التوفيق في و لايتك الجديد
دمت بخير
و السلام عليكم و رحمة الله و بركاته

ahmed saker يقول...

السلام عليكم و رحمة الله و بركاته
فين تدويناتك يا عم الحاج نفسنا نشوف حاجة جديدة
انا مستني